#90 Orirose rajstopy w kratkę

Kryjące rajstopy z geometrycznym wzorem

Dziś mam ciekawe rajstopy od Orirose. Uważam ze jest to jeden z ciekawszych wzorów jakie ostatnio miałam na nogach.

Tradycyjnie jak na Orirose przystało, największa zaleta jest cena. Same rajstopy wydają się porządne, są miękkie w dotyku i wygodne. I znów należy pamiętać ze przewaznie rajstopy Orirose wypadają małe wiec warto wziąć rozmiar większe. Ja np nosze rozmiar 3 ale Orirose mam 4.

Jak oceniam trwałość rajstop w skali 1-10?
10


Jak oceniam wygląd rajstop w skali 1-10?
10


Na ile ich cena jest adekwatna do otrzymanej jakości w skali 1-10?
11 xD


Na ile, w skali 1-10 są one dla mnie wygodne?
10


Czy kupiłabym te rajstopy ponownie?: a) Tak b) Raczej tak c) Raczej nie d) Nie
zdecydowanie tak


Na jaką porę roku poleciłabym te rajstopy?: a) na cały sezon b) wyłącznie na wiosnę i jesień c) zima d) lato
BC


Do jakiej stylizacji pasują?

  • Biznesowej – TAK
  • Wieczorowej – TAK
  • Codziennej – TAK

Zalety testowanych rajstop:

  • Cena
  • Wyglad

Wady testowanych rajstop: 

  • Rozmiarówka 

[Paulina] z https://rajstopy-ponczochy.pl/

Dodaj komentarz

Odkryj więcej z RajstoFanki.wordpress.com

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Czytaj dalej